星期一, 11月 04, 2019

茫然北海道七天遊 ~ 第三天上集


今朝一早起身,就係為咗去函館市場食早餐,因為Jacky食完早餐就即走,所以預鬆啲時間。


同尋日朝一樣,先穿過food court行室內街市,然後到後面街


竟然發現今日休息!尋日我咁晏行過佢都仲開緊!最後唯有接受現實,繼續睇下其他嘢食。


最後決定食海膽鮑魚扇貝蟹腳,雖然海鮮我只係一般,但都覺得好好味


食完之後出到嚟見到蜜瓜好平只係200 Yen,於是又食估唔到咁甜咁多汁,到而家都仲係好掛住,好後悔當時點解唔買多個食


再轉到後面街居然發現另一檔有得釣魷魚!


於是我同伯有都各自釣咗一隻,然後攞嚟整魷魚素麵即係將魷魚切成條狀食,另外再叫多個蟹粥添

我諗住食完走啦,點知Jacky去到室內市場food court又叫刺身飯食,我唯有捨命陪君子食多碗,等今日夜啲去到札幌先再食啦


開心嘅時候過得特別快,又係時候講拜拜,食完之後我哋返酒店,Jacky執埋行李搭火車去登別,而我見仲有時間剩於是繼續睇吓電視,hea到11點先check out,然後去函館站,一次過劃晒指定席嘅飛,去大沼公園同札幌。


去到大沼公園,好在喺火車站已經搵到locker,雖然同outlet一樣都係500円,但居然只接受100円硬幣,好在呢到係火車站,唔使買嘢去窗口唱就搞掂


攞咗公園地圖就開始行,之前睇知道有小火車搭,但因為火車班次問題有成三粒鐘逗留,所以決定都係行


行行下見到老翻似的多啦A夢就知自己無行錯路


終於入到公園,風景其實係幾靚,但見到果一大舊雲,我都唔知算唔算好天......


1 則留言: